سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

توسعه بخش ticketing سامانه CRM

توسعه بخش ticketing  سامانه CRM
توسعه بخش ticketing سامانه CRM در راستای ارتقاء و بهبود پشتیبانی
با تلاش بی وفقه همکاران معاونت فناوری اطلاعات، بخش ticketing  سامانه CRM در راستای ارتقاء و بهبود پشتیبانی و پاسخگویی به نیازمندی های مشترکین توسعه یافت و همچنین فرآیند ورود و خروج تجهیزات در ایستگاه های شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب بخش مذکور نیز توسعه یافت.
۹ بهمن ۱۴۰۱
پایان خبر/
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۵۰۷ نفر
۴۵,۰۱۹,۹۵۸ نفر
۵۶,۱۱۵ نفر
۸۳,۱۵۲ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.14.87
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض