صفحه اصلیجزییات خبر

توسعه بخش ticketing سامانه CRM

توسعه بخش ticketing  سامانه CRM
توسعه بخش ticketing سامانه CRM در راستای ارتقاء و بهبود پشتیبانی
با تلاش بی وفقه همکاران معاونت فناوری اطلاعات، بخش ticketing  سامانه CRM در راستای ارتقاء و بهبود پشتیبانی و پاسخگویی به نیازمندی های مشترکین توسعه یافت و همچنین فرآیند ورود و خروج تجهیزات در ایستگاه های شرکت ارتباطات زیرساخت در قالب بخش مذکور نیز توسعه یافت.
۹ بهمن ۱۴۰۱
پایان خبر/
لوگو سایت
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
  • خدمات داخلی service.sales@tic.ir
    خدمات بین‌الملل commercial.contract@tic.ir
    روابط عمومی و امور بین‌الملل news@tic.ir
۲۸ نفر
۱,۱۰۱,۰۹۳ نفر
۱۸۳ نفر
۴۲۹ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۲
۳۱,۵۷۲ نفر
44.222.82.133
Other
USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض