صفحه اصلیجزییات خبر

ایجاد کد دسترسی به سامانه امداد زائر درهمه مراکز زیرساخت کشوری

ایجاد کد دسترسی به سامانه امداد زائر  درهمه مراکز زیرساخت کشوری
با پیگیری سرپرست ارتباطات زیرساخت کرمانشاه، کد دسترسی به سامانه امداد زائر، در مرکز سوئیچ راه دور استان و همه مراکز زیرساخت کشوری برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، با بازگشایی مرز خسروی جهت تردد زائرین اربعین حسینی و لزوم خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار در استان کرمانشاه، طی پیگیری شهریار بهنیا سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت استان کرمانشاه، شماره خدماتی  3138  (083)  در مرکز  سوئیچ راه دور استان و همه مراکز زیرساخت کشوری برقرار شد و از طریق شرکت مخابرات استان به سامانه تلفنی امداد متصل شد.

هماهنگی، خدمت و اطلاع رسانی از وضعیت تردد در جاده ها، اسکان و موکب های برقرارشده در مسیر ترددی توسط مجمع خدمت گذاران مردمی اربعین استان با سامانه امداد زائر  به صورت 24 ساعته و تا پایان مراسم راه پیمایی اربعین حسینی امکان پذیر است.

۱۶ شهریور ۱۴۰۱
پایان خبر/
لوگو سایت
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
  • خدمات داخلی service.sales@tic.ir
    خدمات بین‌الملل commercial.contract@tic.ir
    روابط عمومی و امور بین‌الملل news@tic.ir
۲۳ نفر
۱,۰۹۲,۰۰۵ نفر
۴۴ نفر
۲۶۰ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۲
۳۱,۵۷۲ نفر
3.238.71.155
Other
USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض