صفحه اصلیجزییات خبر

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد
طی حکمی از سوی دکتر لاجوردی معاون وزیر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس سید حسین آقازاده به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، از اهم ماموریت هایی که توسط دکتر لاجوردی در حکم انتصاب وی آمده است می توان به ریشه یابی آسیب های احتمالی کارکنان شرکت با توجه به انواع استخدام ها و شرایط متفاوت و اقدامات اصلاحی از منظر رشد و تعالی نیروی نیروی انسانی و بهره وری،توجه جدی به بازرسی های فنی،تخصصی،به ویژه کلان پروژه های شبکه ملی اطلاعات و پیمانکاران شبکه، تاسیسات و فناوری،توجه جدی به آسیب شناسی فرآیندهای مفسده خیز مناقصات کلان،پولشویی،مزایدات و ،آسیب شناسی ساختار و فرآیندهای شرکت،اولویت بر نظارت بر اقدامات پیشگیرانه و پیش بینی حوادث احتمالی،تعامل سازنده با ارگان های نظارتی درون و برون سازمانی،استفاده از مشاورین و تفکرخلاق و نوآورانه و تکنولوژی های نوین در امر بازرسی،نظارت بر آموزش های مرتبط و اقدامات فکری، فرهنگی،هنری، در جهت تقویت روحیه سلامت و و جدان کاری و خود کنترلی،نظارت بر فرآیند جذب و به کارگیری نیروی انسانی توانمند ومتخصص و کارآمد وکارآ و باانگیزه و متعهد،نظارت بر فرآیند انتصابات سالم در شرکت با استفاده از بانک اطلاعاتی شایستگی های مدیریتی کارکنان و مدیران اشاره کرد.
مهندس سید حسین آقازاده دانش آموخته رشته مهندسی مخابرات از دانشکده مخابرات است ، کارشناس مسئول مرکز کنترل سیگنالینگ و رومینگ SSTP و رییس اداره بازرسی های فنی و تخصصی دفتر بازرسی از سوابق اجرایی وی پیش از این بوده است.

۲ شهریور ۱۴۰۱
پایان خبر/
لوگو سایت
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
  • خدمات داخلی service.sales@tic.ir
    خدمات بین‌الملل commercial.contract@tic.ir
    روابط عمومی و امور بین‌الملل news@tic.ir
۹ نفر
۱,۰۹۲,۰۰۲ نفر
۴۱ نفر
۲۶۰ نفر
۱ بهمن ۱۴۰۲
۳۱,۵۷۲ نفر
3.238.71.155
Other
USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض