اقدامات و عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یک نهاد حاکمیتی برای ارایه خدمات مطلوب به مردم و مشتریان در بین شرکت های دولتی در کشور موفق و مطلوب است .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ،مهندس فتاحی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در جلسه مشترک با حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه سخن می گفت با اعلام این مطلب اظهار داشت : شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یک نهاد حاکمیتی در توسعه زیرساخت ارتباطی ، در حوزه فنی ، تجاری ، ترانزیت بین الملل و ارتقای کیفیت خدمات از جایگاه ویژه وممتازی برخوردار است.
وی ضمن استقبال از نظارت و ارزیابی توسط واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی بر فعالیت های شرکت خاطر نشان کرد : رویکرد این شرکت برای مباحث نظارتی و ارزیابی توسط واحدهای ذیربط رویکرد استقبال است و آن را نقطه قوت و اساس ارتقاء و بهبود خدمات خود قلمداد می کند.
در این جلسه همچنین حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت ارتباطات زیرساخت در جشنواره شهید رجایی در سال های 1397 و 1398 و کسب رتبه نخست و همچنین رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور،گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت را در شاخص های عمومی و اختصاصی ارایه و از همکاری و همراهی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت تشکر و قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با استمرار عملکرد مطلوب شرکت و در سایه زحمات و تلاش های مجموعه همکاران، شاهد ارتقای جایگاه شرکت ارتباطات زیرساخت در سال های آتی باشیم. این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره ، معاونین مدیرعامل ، و کلیه مدیران ستادی و واحدهای استانی به صورت ویدئو کنفرانس در محل این شرکت برگزار شد.