کد شغل: |
120960 |
عنوان شغل: |
مدیرکل تدارکات |
تعریف شغل: |
شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق ، مسئولیت نظارت بر تنظیم و هماهنگی و اجرای برنامه های خرید مایحتاج شرکت اعم از تجهیزات و لوازم مخابراتی و اداری مورد نیاز ، کنترل ضمانتنامه ها اجرای خط مشی تنظیم شده از طرف مسئولین و هیات مدیره و مقررات و آئین نامه های |
نمونه وظایف و مسئولیتها: |
1- تنظیم و هماهنگی برنامه های خرید کالا ها و خدمات مورد نیاز و تقسیم کار بین ادارات و مسئولین مربوطه و نظارت بر اجرای صحیح و بموقع برنامه های تنظیم شده . 2- تجزیه و تحلیل و اخذ تصمیم و صدور دستورات لازم در مورد گزارشهای و اصله از طرف هر یک از مسئولین اد |
محل سازمانی بر حسب حوزه: |
معاونت مالی و اداری و تدارکاتی |
محل سازمانی بر حسب اداره کل: |
اداره کل تدارکات |
بازنگری: |
شرح وظیفه این شغل در حال باز نگری می باشد |