کارشناس هماهنگی و بررسی اسناد و ضمائم قراردادها کد شغل: 161155 عنوان شغل: کارشناس هماهنگی و بررسی اسناد و ضمائم قراردادها تعریف شغل: شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق مسئولیت تشخیص و رفع نواقص اسناد و ضمائم قراردادها، تهیه دستورالعملها و بررسی اسناد ومدارک مربوط به آن و کلیه ضمائم قراردادها، بررسی متون قراردادها، پیگیری اخذکسری اسناد و ضمائم، طبقه بندی اسناد و اوراق وکد گذاری و ارزیا نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- انجام بررسیهای لازم جهت تشخیص نواقص ضمائم قراردادها. 2- انجام هماهنگی لازم جهت رفع نواقص اسناد و ضمائم قراردادها. 3- انجام مطالعه و بررسی لازم در متون قراردادها و اسناد و ضمائمی که متناسب آن باید پیوست باشد. 4- تشکیل پرونده به منظورحفظ ونگهداری اسناد و محل سازمانی بر حسب حوزه: محل سازمانی بر حسب اداره کل: کلیه واحدهای ذیربط بازنگری: شرح وظایف مشاغل، شرح وظایف مشاغل آخرین بروزرسانی ۵ تیر ۱۳۹۰ تعداد کلیک ۴ فهرست نظرها و ارسال نظر جدید میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345678910 برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید. ورود