کد شغل: |
850488 |
عنوان شغل: |
کارشناس مسئول مدیریت تماس و کیفیت سرویس |
تعریف شغل: |
شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق ضمن هدایت و راهنمایی کارکنان زیرمجموعه، مسئولیت کنترل و هماهنگی در موارد مربوط به مدیریت تماس و کیفیت سرویس به منظور رفع مشکلات و مسائل سرویس مشتریان و اطمینان از خرسندی آنان و تداوم سرویسها در سطح توافق شده با مشتریان |
نمونه وظایف و مسئولیتها: |
1- هدایت و راهنمائی کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها . 2- کنترل و بررسی گزارش تخطی از سطح سرویسهای توافق شده (SHA) و اجرای عملیات لازم برای رفع آنها . 3- کنترل و پیگیری در رابطه با تماسها ، دریافت مشکلات و رفع مشکلات مربوط به مشتریان . 4- کنترل
و |
محل سازمانی بر حسب حوزه: |
معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه |
محل سازمانی بر حسب اداره کل: |
اداره کل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ |
بازنگری: |
|