سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

کارشناس مسئول مدیریت تماس و کیفیت سرویس

کد شغل: 850488
عنوان شغل: کارشناس مسئول مدیریت تماس و کیفیت سرویس‌
تعریف شغل: شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق ضمن هدایت و راهنمایی کارکنان زیرمجموعه، مسئولیت کنترل و هماهنگی در موارد مربوط به مدیریت تماس و کیفیت سرویس به منظور رفع مشکلات و مسائل سرویس مشتریان و اطمینان از خرسندی آنان و تداوم سرویسها در سطح توافق شده با مشتریان
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- هدایت و راهنمائی‌ کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها . 2- کنترل و بررسی گزارش تخطی از سطح سرویسهای توافق شده (SHA) و اجرای عملیات لازم برای رفع آنها . 3- کنترل و پیگیری در رابطه با تماسها ، دریافت مشکلات و رفع مشکلات مربوط به مشتریان . 4- کنترل و
محل سازمانی بر حسب حوزه: معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه
محل سازمانی بر حسب اداره کل: اداره کل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ
بازنگری:

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۵

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۵۲۴ نفر
۴۴,۵۳۱,۲۲۴ نفر
۶۹,۲۶۵ نفر
۹۱,۶۸۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.9.169
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض