سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات

کد شغل: 151583
عنوان شغل: کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات‌
تعریف شغل: شاغل‌ این‌ پست‌ زیرنظر مقام‌ مافوق‌ ،در حدود اختیارات‌ تفویضی‌،مسئولیت‌ رسیدگی‌به‌ پرونده‌های‌تشکیلی‌درخصوص‌شکایات فنی و مهندسی، ‌مالی‌،اداری‌،تدارکاتی‌ و فناوری اطلاعات (IT) ، مراجعه‌به‌واحدهای‌مختلف‌درون‌سازمانی‌ وبرون‌سازمانی‌به منظورپیگیری‌پرونده‌های‌
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1ـ هدایت و راهنمائی پرسنل تحت سرپرستی. 2- پیگیری‌ و اجرای‌ برنامه‌ های‌ مدون‌ و زمان‌ بندی‌ رسیدگی‌ و پاسخگویی‌به‌شکایات‌حسب مورد ‌فنی و مهندسی، ‌مالی، اداری‌، تدارکاتی‌ و فناوری اطلاعات (IT)‌ براساس‌ وظایف‌ ارجاعی‌ ، طبق‌ نظر مقام‌ مافوق‌ 0 3ـ کنترل‌ و ه
محل سازمانی بر حسب حوزه: حوزه ستادی
محل سازمانی بر حسب اداره کل: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات - گروه رسیدگی به شکایات
بازنگری: شرح وظیفه این شغل در حال باز نگری می باشد

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۶

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۴۹۱ نفر
۴۴,۶۰۰,۹۵۲ نفر
۴۵,۲۲۹ نفر
۹۳,۷۶۴ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.14.86
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض