سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

کارشناس مسئول تنظیم اسناد خرید و قراردادها (داخلی و خارجی)

کد شغل: 152904
عنوان شغل: کارشناس مسئول تنظیم اسناد خرید و قراردادها (داخلی و خارجی)‌
تعریف شغل: شاغل‌ این‌ پست‌ تحت‌ سرپرستی‌ مقام‌ مافوق‌ مسئولیت‌ کنترل و نظارت بر بررسی‌ مدارک مثبته مربوط به خرید و قراردادهای (داخلی و خارجی) ، مطالعه قراردادها و آگاهی از مفاد آن به منظور تنظیم اسناد ، کنترل صدور اسناد ، نظارت و کنترل بر کلیه اسناد رسید انبارهای قی
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی . 2- نظارت ،کنترل و مطالعه قراردادهای داخلی و خارجی و اقدامات مالی انجام شده از پرونده های مربوط به آنها . 3- نظارت بر نحوه محاسبه کالای آسیب دیده و کسری بهای آن و هزینه های دیگر . 4- بررسی و کنترل مدارک مثبته مربوط به
محل سازمانی بر حسب حوزه: معاونت اقتصادی، مالی و منابع انسانی
محل سازمانی بر حسب اداره کل: اداره کل تدارکات - خرید و قراردادها
بازنگری: شرح وظیفه این شغل در حال باز نگری می باشد

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۱۰

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۷۰۸ نفر
۴۴,۶۰۱,۷۳۷ نفر
۴۶,۰۱۴ نفر
۹۳,۷۶۴ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.14.86
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
بازگشت به پیشفرض