کارشناس مسئول بهره وری و تحول اداری کد شغل: 151272 عنوان شغل: کارشناس مسئول بهره وری و تحول اداری تعریف شغل: شاغل این پست زیرنظرمقام مافوق مسئولیت همکاری در زمینه فعالیتهای بهره وری و تحول اداری و استقرار سیستم نظام پیشنهادات در شرکت را عهده دار می باشد . نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- نظارت بر کار و راهنمایی پرسنل تحت سرپرستی . 2- پیگیری و همکاری در زمینه برنامه های ارتقاء بهره وری و تحول اداری در شرکت. 3- مطالعه و تحقیق در مورد تنگناهای بهره وری و ارائه راهکارهای لازم جهت استقرار سیستمهای مناسب. 4- کنترل و همکاری در ایجاد هماهنگی ب محل سازمانی بر حسب حوزه: حوزه ستادی محل سازمانی بر حسب اداره کل: دفتر نوسازی و تحول اداری بازنگری: شرح وظیفه این شغل در حال باز نگری می باشد شرح وظایف مشاغل، شرح وظایف مشاغل آخرین بروزرسانی ۵ تیر ۱۳۹۰ تعداد کلیک ۱۲ فهرست نظرها و ارسال نظر جدید میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345678910 برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید. ورود