کد شغل: |
860338 |
عنوان شغل: |
کارشناس مدیریت تماس و کیفیت سرویس |
تعریف شغل: |
شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق مسئولیت اجرای امور مربوط به مدیریت تماس و کیفیت سرویس جهت رفع مشکلات و مسائل سرویس مشتریان و اطمینان از خرسندی آنان و تداوم سرویسها در سطح توافق شده با مشتریان و شرکای تجاری را عهده دار می باشد . |
نمونه وظایف و مسئولیتها: |
1- بررسی گزارش تخطی از سطح سرویسهای توافق شده (SHA) و اجرای عملیات لازم برای رفع آنها . 2- پیگیری در رابطه با تماسها ، دریافت مشکلات و رفع مشکلات مربوط به مشتریان . 3- تهیه و ارسال گزارشهای مربوط به سطح کیفیت سرویس و گزارشهای آماری آن به مقام مافوق. 4-
م |
محل سازمانی بر حسب حوزه: |
معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه |
محل سازمانی بر حسب اداره کل: |
اداره کل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ |
بازنگری: |
|