سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

کارشناس مدیریت تماس و کیفیت سرویس

کد شغل: 860338
عنوان شغل: کارشناس مدیریت تماس و کیفیت سرویس‌
تعریف شغل: شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق مسئولیت اجرای امور مربوط به مدیریت تماس و کیفیت سرویس جهت رفع مشکلات و مسائل سرویس مشتریان و اطمینان از خرسندی آنان و تداوم سرویسها در سطح توافق شده با مشتریان و شرکای تجاری را عهده دار می باشد .
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- بررسی گزارش تخطی از سطح سرویسهای توافق شده (SHA) و اجرای عملیات لازم برای رفع آنها . 2- پیگیری در رابطه با تماسها ، دریافت مشکلات و رفع مشکلات مربوط به مشتریان . 3- تهیه و ارسال گزارشهای مربوط به سطح کیفیت سرویس و گزارشهای آماری آن به مقام مافوق. 4- م
محل سازمانی بر حسب حوزه: معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه
محل سازمانی بر حسب اداره کل: اداره کل مهندسی عملیات شبکه سوئیچ
بازنگری:

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۹

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۷۹۹ نفر
۴۵,۲۰۱,۰۴۱ نفر
۶۵,۶۷۴ نفر
۸۶,۴۰۵ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.14.85
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
تغییر نوع قلم
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
عدم نمایش تصاویر
فایل صوتی
کنتراست
اشباع
بازگشت به پیشفرض