سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

رئیس اداره امور مشتریان

کد شغل: 830173
عنوان شغل: رئیس اداره امور مشتریان‌
تعریف شغل: شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق ضمن هدایت و راهنمائی واحدهای تحت سرپرستی، مسئولیت برنامه ریزی ، کنترل و نظارت برکلیه فعالیتهای مربوط به امور مشتریان اعم از مشتریان فناوریهای نوین خاص، اپراتورها، دولتی و... را با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی و همچ
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- هدایت و راهنمائی واحدهای تحت سرپرستی و تقسیم و ارجاع کار بین آنان. 2- نظارت بر رسیدگی به مشکلات مشتریان شرکت درخصوص اشکالات احتمالی در عقد قراردادهای مربوطه و یا دستورمداری های صادره. 3- نظارت بر انجام بررسیهای لازم و انعکاس مسائل و مشکلات به واحدهای ذ
محل سازمانی بر حسب حوزه: معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه
محل سازمانی بر حسب اداره کل: اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات - معاون بازاریابی و امور مشتریان
بازنگری:

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۴,۵۲۵

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۸۷۵ نفر
۴۵,۱۰۰,۹۷۰ نفر
۵۲,۰۰۸ نفر
۸۵,۱۱۹ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.14.87
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
تغییر نوع قلم
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
عدم نمایش تصاویر
فایل صوتی
کنتراست
اشباع
بازگشت به پیشفرض