کد شغل: |
860365 |
عنوان شغل: |
کارشناس امور مشتریان (دولتی) |
تعریف شغل: |
شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق مسئولیت رسیدگی و پیگیری امور مشتریان دولتی را با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی عهده دار می باشد . |
نمونه وظایف و مسئولیتها: |
1- رسیدگی به مشکلات مشتریان دولتی در مورد اشکالات احتمالی در عقد قراردادهای مربوطه و یا دستورمداری های صادره. 2- انجام بررسیهای لازم و انعکاس مشکلات مشتریان دولتی به واحدهای ذیربط جهت رفع مشکلات آنها. 3- رسیدگی به وضعیت قطعیهای ارتباطی مشتریان دولتی پس
ا |
محل سازمانی بر حسب حوزه: |
معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه |
محل سازمانی بر حسب اداره کل: |
اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات - اداره امور مشتریان |
بازنگری: |
|