سال 1403- جهش تولید با مشارکت مردم

کارشناس امور مشتریان (دولتی)

کد شغل: 860365
عنوان شغل: کارشناس امور مشتریان (دولتی)‌
تعریف شغل: شاغل این پست تحت سرپرستی مقام مافوق مسئولیت رسیدگی و پیگیری امور مشتریان دولتی را با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی عهده دار می باشد .
نمونه وظایف و مسئولیتها: 1- رسیدگی به مشکلات مشتریان دولتی در مورد اشکالات احتمالی در عقد قراردادهای مربوطه و یا دستورمداری های صادره. 2- انجام بررسیهای لازم و انعکاس مشکلات مشتریان دولتی به واحدهای ذیربط جهت رفع مشکلات آنها. 3- رسیدگی به وضعیت قطعیهای ارتباطی مشتریان دولتی پس ا
محل سازمانی بر حسب حوزه: معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه
محل سازمانی بر حسب اداره کل: اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات - اداره امور مشتریان
بازنگری:

آخرین بروزرسانی
۵ تیر ۱۳۹۰ 
تعداد کلیک
۱۰

فهرست نظرها و ارسال نظر جدید

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 
  • ساختمان مرکزی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، ورودی 17
۴۵۷ نفر
۴۵,۱۳۰,۳۴۵ نفر
۸۱,۳۸۳ نفر
۸۵,۱۱۹ نفر
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰,۷۵۳ نفر
18.97.9.169
Unknown Other
USA USA
عناوین آبی
عناوین قرمز
تغییر نوع قلم
افزایش سایز قلم
کاهش سایز قلم
بزرگ نمایی
کوچک نمایی
عدم نمایش تصاویر
فایل صوتی
کنتراست
اشباع
بازگشت به پیشفرض